zaterdag 1 november 2014

Uitdaging 78


NKU GAAT STOPPEN!!!!

Helaas moet ik jullie mededelen dat dit blog gaat stoppen!
De laatste maanden heb ik veel zitten denken, maar ben toch tot deze moeilijke beslissing gekomen.


Ik heb de kans gekregen om mijn eigen workshop atelier te gaan beginnen.
Deze kans neem ik met beiden handen aan!
Hier gaat veel energie inzitten en die uitdaging ga ik aan!
Leuk en ik heb er enorm veel zin in!


Wie interesse heeft kijk dan maar eens op:


WWW.JUDITHSLEGERSDESIGN.NL


Je kunt je aanmelden op mijn facebook JUDITH SLEGERS mocht je dat willen..
Het zijn workshops voor kinderen en volwassenen.
Ook voor kleuren met copic markers, workshops via post!


Omdat deze deur voor me opengaat, gaat er achter mij eentje dicht.


Via deze weg wil ik alle Design Leden heeel erg bedanken voor alles hulp!
Ze stonden altijd voor me klaar en werkten heel erg hard!!
Ik waardeer het enorm!!
Ook alle sponsoren wil ik enorm bedanken!
En uiteraard ook alle trouwe volgers!


BEDANKT BEDANKT EN BEDANKT!!!


Jullie zijn allemaal KANJERS!!!


We komen elkaar vast nog tegen op facebook,
want ik ga flink reclame maken voor mijn nieuwe website,
dat ga ik zeker doen hahaha.


Mijn eigen blog verdwijnt ook niet, want kaarten maken met copic markers
dat hoort nu eenmaal altijd bij me..
www.stempelstunter.blogspot.com


Zo genoeg reclame gemaakt hihi


Daarom start nu de LAATSTE uitdaging
Hij duurt 3 wekenen het thema is:


ALLES MAG!!



 78e uitdaging


______________


De prijzen worden ditmaal voor de laatste keer gesponsord door:


1e prijs:
www.mariannedesign.nl



2e prijs:
 www.hobbyshoppie.nl


3e prijs:
www.peppercus-design.de




Marjan




Cindy







Wilma









Inge:

Anneke:



























**********















Heel veel plezier en succes allemaal!

21 opmerkingen:

  1. Jammer dat je gaat stoppen Judit, maar ik kan het wel begrijpen. Succes met je workshop atelier en ik zal je vast nog wel ergens tegenkomen.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je keuzes maken . Jammer maar hoop voor jou dat je workshop atelier een succes mag worden gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Spijtig dat je gaat stoppen, maar is wel te begrijpen. Succes met je atelier en workshops.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk voor je Judith....Gefeliciteerd!!!
    Ik wens je heel veel succes en plezier toe met je workshop atelier.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Spijtig dat je blog stop. Het was altijd leuk om hier ideetjes op te doen. Veel succes met je atelier en workshops.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat het blog stopt. Als het even kon, deed ik altijd graag mee. Judith, veel succes in je nieuwe uitdaging. Iedereen bedankt voor alle inzet.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Zonde dat je gaat stoppen, maar zoals je zeg,
    waar een deur sluit gaat een andere open,
    Ik wens je veel plezier met je workshops !

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer, jammer!!Dat je gaat stoppen. Maar heel begrijpelijk. Leuk een nieuwe uitdaging. Dit had je mooi omschreven Judith. Wens je hierbij veel succes en plezier! Ik deed graag mee aan je challenge's waren altijd erg leuk. Bedankt daarvoor! Ga uiteraard met deze laatste ook nog meedoen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes met je atelier en workshops Judith!
    Jammer dat de blog gaat stoppen, maar heel begrijpelijk.
    Ik heb altijd met ontzettend veel plezier meegedaan!!
    Bedankt voor je inzet al deze tijd, natuurlijk ook hartelijk dank TeamLeden!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer maar wel heel begrijpelijk nu je aan zo'n super nieuwe uitdaging gaat beginnen Judith, wens je heel veel succes!!! Vaak heb ik niet mee gedaan want ik ben niet zo van de sketches maar ik wil je nogmals bedanken voor het gewonnen vrijkaartje voor Zwolle en aan deze laatste challenge ga ik zeker meedoen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer Judith,maar ik begrijp het wel hoor.
    Ik heb altijd met plezier mee gedaan en zal het missen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat je gaat stoppen. Maar ik snap het wel. Je krijg er ook wat leuks voor terug, waar heel veel tijd ingaat zitten voor terug.
    Ik deed altijd met veel plezier mee met jullie uitdagingen.
    De dt-leden maakte prachtige kaarten en sketches.
    Ik doe zeker mee met de laatste uitdaging en blijf je op je blog volgen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jammer dat je gaat stoppen ik wens je heel veel susses met je nieuwe uitdaging ik doe graag nog een keertje mee met de challenge groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer Judith...maar absoluut te begrijpen! Zo gaat dat nu eenmaal met deurtjes open en dicht. Ik wens je heel veel succes met je eigen workshop atelier. Ik weet zeker dat het een succes gaat worden!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith, dat is erg jammer om te lezen maar ik wens je heel veel succes met je workshop atelier! Gaat je vast lukken. Veel dank voor de leuke uitdagingen op dit blog en ook het team erg bedankt voor alle inspiratie! We gaan elkaar vast nog tegenkomen en ik ga nog een laatste keertje proberen mee te doen. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel jammer te lezen dat het NKU stopt. Jullie waren 1 van mijn fave challenge blog. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan, jij gaat nu een nieuw tijdperk in met nieuwe uitdagingen. Bedankt voor alle leuke uitdagingen, schetsen, inspiratie en zoveel meer. Beste Judith, dat het je goed mag gaan in alles wat je doet.
    Vele groeten
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom ik er eindelijk een beetje , gaan jullie stoppen. Jammer, maar begrijpelijk.
    Mijn kaart is toch met een Engelse tekst, maar die kon ik niet veranderen.
    Succes!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel jammer dat dit blog gaat stoppen. Ik heb toch een aantal keer met veel plezier mee gedaan en zelfs een paar leuke digi's mogen ontvangen.
    Judith heel veel succes met de workshops.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Judith,
    heel begrijpelijk dat je voor iets anders kiest. Leuk dat je je hobby zo kunt uitbreiden en ontwikkelen.
    Ik heb met veel pelzeir meegedaan en volgens mij vanaf het begin zo'n beetje volger. Ooit geinterviewd, allemaal heel leuk. Ik wens je succes en veel pelzier in en met alles wat op je pas komt!
    Hartelijke groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    Ik vind het jammer dat dit blog gaat stoppen. Maar ik wens U nog het beste toe met Uw workshop atelier. Ik heb net een kaartje gepost voor deze challenge.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!