zaterdag 16 augustus 2014

Uitdaging 73

Hier is onze  73e uitdaging alweer!

Deze uitdaging stopt op  5 sept. 19.00 uur

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e prijs

www.scrappapier.nl

2e prijs
http://www.joysscrapandstamps.nl/

3e prijs
www.josephiena.nl


Dit keer hebben we geen sketch 

alleen het thema
 " alles mag."



Dit zijn de voorbeeld kaarten van 




  Anneke

Heleen

Elise

hennie





Ik hoop dat jullie ook dit keer weer gezellig meedoen!
Let even op de voorwaarden! (zie bovenin de balk)

____________________________________________________



_______________________________________________________




Veel plezier en succes!

20 opmerkingen:

  1. Klopt het dat er een sketch ontbreekt...?
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is geen sketch deze keer, Marleen en ook geen thema....
      Groetjes Elise

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeeldkaarten ! Ik heb dezelfde vraag als Marleen, is er een sketch voor deze Challenge ?
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke uitdaging alles mag en de voorbeelden zijn erg mooi en verschillend dus genoeg om geïnspireerd te worden van het maken van een kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie voorbeelden. Mis eigenlijk de top 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag je dit keer ook een buitenlandse tekst bij plaatsen net zoals Heleen?

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas Claudia dat mag niet, dit is een foutje van Heleen.
      Ze heeft het waarschijnlijk zelf niet eens gezien.
      Groeten Judith

      Verwijderen
  6. mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden. Doe weer graag mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Willen jullie aub mijn bijdrage verwijderen want er staat een engelse tekst op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeld kaarten en super leuk dat alles mag, ik heb dus mijn kaart ook zonet toegevoegd. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo team, hier ben ik nog eens. Ik heb net mijn kaart erbij gezet nr 28 maar ze bestaat eigenlijk uit 3 panelen. Een voor paneel en binnenin nog 2 panelen maar ik heb enkel een foto van de voorzijde erop gezet. Om de hele kaart te zien zou je dan eigenlijk naar mijn blog moeten komen. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jullie hebben weer leuke voorbeeldkaarten gemaakt. IK heb mijn kaart er ook net bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke uitdaging ik heb mijn kaartje net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is wel een leuke uitdaging iedereen kan hier wat mee aan het aantal inzendingen te zien. De mijne staat er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alles mag! Daar kan ik wel wat mee, dus hij staat er bij! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles mag dus dacht ik deze kan mooi meedoen.
    Groetejs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik wil meedoen maar er is geen link om te plaatsen hoe lossen we dit op????

    Groetjes van jolanda

    Ik kan nog meedoen tot vanavond 19.00 u staat er bij de uitdaging geschreven ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kreeg als reactie op mijn kaart dat er alleen Nederlandse tekst gebruikt mag worden , maar ik zie bij het dt ook Engelse teksten....
    Gr. Desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!