dinsdag 19 augustus 2014

Creatiedag

Hallo lieve allemaal.

daar zijn we weer met een nieuwe creatiedag. Deze keer met een leuke creatie van onze eigen Judith. Ze heeft voor een verjaardag een explosie doosje gemaakt. Die doosjes doen het natuurlijk altijd leuk.
Zoals je kunt zien wordt de binnenste laag bij elkaar gehouden door een leuk stukje kralen ketting.

Judith super bedankt voor deze bijdrage.
Heb jij nou ook eens iets waar je trots op bent en dat graag met anderen wilt delen, dan kan dat. Stuur mij dan even een mailtje (heleen1969@live.nl) met daarin ook de link naar je creatie. Dan zorg ik er voor dat jou mooie creatie op ons blog komt.

Tot volgende week!

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt op een doosje in een doosje in een doosje....super leuk gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk en mooi gemaakt en erg leuk met de kralenketting
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze blijven ook gewoon leuk. Ik heb 'm ook nog op mijn 'to do' lijstje staan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!