vrijdag 16 mei 2014

Winnaar uitdaging 66

DE WINNAARS!!!



Sorry sorry dames voor mijn late bericht.
Normaal ben ik altijd netjes op tijd, maar het loopt me even door elkaar de laatste 2 weken.
Ik zal gauw bekend maken wie de winnaars zijn..


De winnaars van uitdaging 66 zijn:.....
__________________________________


1e plaats: Wilma


 

2e plaats: Priskilla

3e plaats: Suzanne
 



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


6 opmerkingen:

  1. Huh?!? Dat is een verrassing, doe ik weer eens keer mee met een uitdaging en val ik meteen in de prijzen, super bedankt!! Wilma en Suzanne, jullie ook gefeliciteerd, het zijn hartstikke mooie kaartjes!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames.. mooie kaartjes hebben jullie gemaakt.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd. leuke kaarten zijn dit geworden volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super ik zie dat ik de 1e prijs heb behaald, hiep hiep hoy. Jullie dames ook van harte.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames. Jullie hebben super leuke kaartjes gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle drie van harte gefeliciteerd!!! Jullie kaarten zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!