woensdag 14 mei 2014

Kinderkaart van de week!

Het is woensdag, dus tijd voor de kinderkaart van de week!
Deze week een prachtige kaart van Kim! Ze heeft weer heerlijk zitten freubelen en daar is onderstaande kaart uit gekomen. Hij is prachtig, hoor!
 Je krijgt een mooie digi van mij waar je weer wat moois mee kunt maken!

Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres : elise.muller11@gmail.com en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

Groetjes Elise

4 opmerkingen:

  1. een reuze vrolijke en prachtige kaart!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kim je kaartje is erg mooi heel knapvan je groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Elise,
    Het stokje van Anita over genomen zie ik!
    Leuk om Kim haar kaart hier te zien staan!! Ziet er top uit!
    Dankjewel!
    Groetjes van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, mooi met dat vogeltje.
    Fijne dag, liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!