zaterdag 19 april 2014

Uitdaging 65

Hier is onze     65e uitdaging alweer!
Deze uitdaging stopt op  1 mei 19.00 uur

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e prijs

www.scrappapier.nl

2e prijs
http://www.joysscrapandstamps.nl/

3e prijs
www.josephiena.nl


Dit keer hebben we een sketch van Anneke
en als 
 "thema alles mag."


Dit zijn de voorbeeld kaarten van 




  Anneke


Heleen

Elise

Hennie





Ik hoop dat jullie ook dit keer weer gezellig meedoen!
Let even op de voorwaarden! (zie bovenin de balk)

____________________________________________________



_______________________________________________________



Veel plezier en succes!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dames, wat een prachtige voorbeeldkaarten weer, super hoor. Leuke sketch.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch weer!!! Ik heb er weer een heerlijk kaartje mee kunnen maken, ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo dames van het team . Jullie hebben en leuk schets en hebben er zelf ook prachtige kaarten mee gemaakt. Ik heb heb de mijne er ook bij gezet. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!