zaterdag 5 april 2014

Uitdaging 64



En dan nu onze   64e uitdaging alweer.
Een nieuw jaar en een nieuwe start!!


Deze uitdaging stopt op donderdag 17 april  19.00u!
(De link gaat per ongeluk tot de 18e maar wij gaan maar tot de 17e tot 19.00u)
_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:
www.mariannedesign.nl



2e prijs:
 www.hobbyshoppie.nl


3e prijs:
www.peppercus-design.de


De sketch van vandaag, gemaakt door: Anita
THEMA: stippeltjes en streepjes





Jolanda



Marjan



Cindy



Wilma



Anita:



Judith:


Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met Engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.




**********


Heel veel plezier en succes allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt. Ik kan weer aan de slag .

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee/schets! Daar gaan we weer eens over nadenken....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke schets en wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch en de voorbeelden zijn weer prachtig, leuk om te zien.
    Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige inspiratie kaarten dames! Het ziet er allemaal top uit.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi dames,
    Mijn kaart staat er weer bij!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de voorbeelden zijn weer heel mooi ik heb mijn kaartje ook weer geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, dit is de eerste keer dat ik bij jullie kom kijken, de schets is erg leuk !
    Maar hoe suf, niet eerst de regels gelezen ! Daarom nu toch nog een kaartje van mij erbij !
    Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke Sketch weer!!! Ook ik heb dit keer weer gezellig meegedaan met jullie uitdaging!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sketch en ook ik heb mijn kaartje er voor de eerste keer bij geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke schets.... het was weer veels te lang geleden dat ik heb meegedaan met NKU maar het is me deze keer gelukt:) Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een gave sketch om mee te werken. De andere voorbeelden vind ik ook tegek!
    Leuk dat jullie gezellig meedoen!Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie schets, erg leuk! Bedankt weer voor de kans!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke schets, ik heb op de valreep mijn kaartje nog geplaatst.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!