woensdag 23 april 2014

Kinderkaart van de week!

Het is vandaag weer de 3e woensdag van de maand en tijd voor de Kinderkaart van de week. Een tijdje geleden vond ik in mijn mailbox een schitterende kaart van trotse oma Bea. Haar kleindochter Nathalie heeft hem gemaakt en zeg nou zelf hoe gaaf is die. Ik vind het een geweldig mooie kaart, schitterende kleuren, supermooi gemaakt Nathalie en daarom heb jij deze week de titel Kinderkaart van de week verdiend. Hij is echt super. Ik zal oma een digi toesturen waar je weer een prachtige kaart mee kan maken. 

En dit is de kaart van Nathalie (11 jaar) en is die niet schitterend


Een hele fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. hoi nathalie
    je heb een geweldig mooie en fleurige kaart gemaakt, helemaal TOPPIE!!!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nathalie wat een mooi kaartje is dit ik vind het heel knap van je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft die dochter van mij een mooie kaart gemaakt!! Ze heeft het ook niet van een vreemde hihi.
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja inderdaad een prachtig kaartje Nathalie, zo moeder, zo dochter zo kleindochter....

    liefs van oma.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!