woensdag 9 april 2014

Kinderkaart van de week!

Het is weer de 2e woensdag van de maand en dat betekent weer tijd voor de Kinderkaart van de week. Heb weer een schitterend kaartje voor jullie, wat hebben we toch een talent in Nederland op kaartenmakengebied, niet alleen wij als volwassen kaartenmaakstertjes maar ook de jeugd kan er wat van hoor, dat belooft nog wat voor de toekomst. Zo leuk om die kaartjes in mijn mailbox aan te treffen. Deze keer heeft de dochter van Claudia Rogier een schitterende kaart voor ons om te laten zien. Joran is 7 jaar oud en moet je eens kijken wat ze gemaakt heeft, zeg nou zelf is die niet schitterend. Nou Joran ik vind je kaartje prachtig, wat heb je dit geweldig mooi gemaakt. Je bent echt een talentje. En daarom verdien jij deze week de titel Kinderkaart van de week. Ik zal mama een leuke digi toesturen en dan hoop ik dat je daar ook weer zo een mooie kaart mee gaat maken, en doe je dan weer een keertje mee, lijkt me helemaal super. 

En zie hier het schitterende kaartje van Joran (7 jaar)


Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres Anita2@live.nl en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

2 opmerkingen:

  1. Och wat een schatje is dit.
    fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow prachtige kaart en dat voor een 7 jarige! Goed gedaan hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!