donderdag 17 april 2014

INSPIRATIEDAG


____________________________________________
PASEN
_________________________________


Vandaag laat ik jullie een paaskaart zien.
Ik heb hem iets specialer gemaakt door deze afdruk 3D te maken.


 3D heb ik gemaakt door 2 afdrukjes te maken.
Zoals je ziet de onderdelen nog eens extra inkleuren.
Deze plak je dan daarna op het complete afdrukje

Nog even van dichtbij...


Om de afdruk heb ik gewerkt met witte frantage.
Kleuren copic markers waarmee ik de afdruk heb ingekleurd:
huid: E13 E53 E51 E11 E50
haren: Y08 Y11 E31
kleren: RV66 RV63 RV55
mandje: B99 B97 B95 B91
laarsjes: C9 C7 C3 C1 C0


Ik wens iedereen hele fijne paasdagen. 

Liefs Judith


-XXX-

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en schitterend ingekleurd!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Super leuk kaartje. Lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO dit is echt een schatje, wat heb je dat mooi gemaakt zeg, erg leuk gedaan en ook hele mooie kleuren trouwens.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi judith
    een erg vrolijke en mooie paaskaart en gaaf hoe je in 3D hebt gewerkt en zo mooi gekleurd maak je kaart echt een topper!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!