donderdag 3 april 2014

Inspiratiedag

Goedemorgen allemaal!
Vandaag laat ik jullie ter inspiratie dit tasje zien.

Een echt mannen tasje, ja mannen vinden tasjes ook leuk hoor hihi


Mijn afbeelding is ingekleurd met mijn copic markers.
Dit keer een nieuwe kleur met de E, die ik nog nooit had gebruikt.
haren: C9 C7 C4 C2 C0
kleren: E79 E77 E74 E71 E70 
B99 B97 B95 B93 B91


Verder heb ik het tasje rustig gelaten zodat de afbeelding meer naar voren komt.

De randen heb ik met distress ink bewerkt : pumice stone



Ik hoop dat jullie mijn tasje mooi vinden.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het schitterend gemaakt en met het stoere vrouwtje wat erop staat zal een man dit echt wel weten te waarderen:)
    Fijne zonnige dag,
    liefs Hanny ,http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of vinden ze gewoon de inhoud van het tasje leuk? ;o)
    Ik vind 'm wel heel stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Schitterend gekleurd!
    Waar heb je die gave afdruk vandaan?
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!