vrijdag 18 april 2014

Winnaars uitdaging 64

DE WINNAARS!!!




Dit keer waren de meningen bijna unaniem.
Maar liefst 32 deelnemers!

De winnaars van uitdaging 64 zijn:.....
__________________________________


1e plaats: Carina

2e plaats: Jacqueline

3e plaats:  Aartje



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


5 opmerkingen:

  1. Wat super dat ik in jullie top 3 sta. Ga gelijk een mailtje sturen.
    Carina en Jacqueline ook van harte gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, dik verdiend.
    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sprong een gat in de lucht toen ik het zag, wat een groot compliment.
    Aartje en Jacqueline jullie ook gefeliciteerd.
    Groeten Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!