dinsdag 29 april 2014

Creatiedag

Hallo allemaal,

Het is alweer dinsdag en tijd voor een nieuwe creatie. Deze week laat ik jullie een creatie zien van Inge. 
Zij heeft 2 hele leuke pizza doosjes gemaakt en wil die graag met ons delen.

De pizza doosjes passen perfect in elkaar
Dit is weer eens een ander idee om een klein kadootje aan iemand te geven. Ik vind het echt een super leuk idee.
Inge dank je wel!

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl


Tot volgende week.

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad erg leuk gemaakt en zulk mooi papier gebruikt ook, leuk om op deze manier iets cadeau te geven.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!