dinsdag 15 april 2014

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Ik zeg dinsdag ... en jullie weten dat dat creatiedag betekent! 
Natuurlijk hebben we  weer een geweldig leuke creatie voor jullie .
Hij is gemaakt door onze eigen Anneke.
Ze heeft een theezakjes houder gemaakt en wil hem graag met iedereen delen.


Wat een leuke en ook handige creatie. Altijd je eigen smaakje thee bij je.
Bedankt Anneke!

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl


Tot volgende week.

2 opmerkingen:

  1. ziet er weer heel leuk uit .
    mooie papiertjes gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuk hoor! Wat een leuk cadeautje.
    Mooi gedaan dank je wel dat je dat me ons wou delen.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!