woensdag 5 februari 2014

Kinderkaart van de week!

Het is weer woensdag en deze week weer tijd voor de Kinderkaart van de week. En joepie mijn oproepje heeft geholpen want heb weer wat kaartjes in mijn mailbox gekregen, helemaal top. Helemaal genieten weer en dat doe ik ook van het kaartje die ik via een mailtje opgestuurd kreeg door Jolanda. Haar buurmeisje Sam heeft een schitterend kaartje gemaakt. Nou Sam ik ben superblij met je prachtige kaart, hij is werkelijk schitterend. Wat ben jij lekker creatief zeg, je kaartje is echt een toppertje. Zo supergaaf ingekleurd ook. En daarom heb jij deze week de titel Kinderkaart van de week verdiend. Ik zal een hele leuke digi naar Jolanda sturen zodat ze die aan jou kan geven. Hoop dat je daarmee ook weer zo een prachtig kaartje maakt en doe je dan weer een keertje mee, ik zal het helemaal leuk vinden. 

En kijk nou zelf is het kaartje van Sam (10 jaar) niet schitterend


Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres Anita2@live.nl en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

3 opmerkingen:

  1. hartstikke gaaf om de kaart van Sam hier te zien:0)
    zal ze heel leuk vinden!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heeft sam gemaakt heel knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!