donderdag 21 november 2013

Inspiratie dag kerstkaart blauw

_______________________________________________________________
KERSTKAART
_________________________________________
 
Vandaag weer een lekker kerstkaart gemaakt.
Deze keer met de kleur blauw.
Ik word toch zo rustig van kleuren....
Niet dat ik druk ben, maar het is gewoon zo ontspannend!
 
De kleuren die ik heb gebruikt:
huid: E13-E11-E51-E21-R20
muts R39-R37-R35-R22
broek B99 B97 B95 B93 B91 B00
achtergrond W9 W7 W5 W3 W1



Ik wou zo graag eens parels op mijn kaart, dus deze heb ik erop geborduurd.

 
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Nu weer aan de slag voor een geheel rode kerstkaart.
 
 
 
Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal te gek. Vooral die kleine strikjes van lint vind ik leuk gedaan. En een sketch om te onthouden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit Judith, mooie sketch en mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en erg mooie kleuren, heel kunstig ingekleurd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!