dinsdag 26 november 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Het einde van november is in zicht en sinterklaas avond komt nu wel heel dichtbij. Dat betekent natuurlijk ook dat we weer leuke surprises moeten maken. En dat heb ik dit keer voor de creatiedag zelf ook gedaan...
Van Joy!crafts hebben ze dit jaar een leuke Sinterklaas stempelset uitgebracht en die leent zich natuurlijk perfect voor zo'n surprise.

Twee kleine laatjes waar je lieve kleine cadeautjes in kunt stoppen. Ook de bloemen heb ik dit keer weer eens zelf gemaakt. Dat is echt super leuk om te doen en helemaal niet moeilijk. 
Nou ja verder heeft deze surprise denk ik geen uitleg nodig.

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!



1 opmerking:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!