zaterdag 3 augustus 2013

# Uitdaging 48



En dan nu onze 48e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op 15 aug. 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:



2e prijs:

3e prijs:



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!



**********


Vandaag is ons team aan de beurt.





OPDRACHT:

sketch, gemaakt door mezelf (Judith) dit keer. Geen thema.
We hebben er allemaal iets anders van gemaakt.





_______________________________________________

Judith







Marjan



Jolanda W.



Cindy

Anita

Wilma


___________________________________________________________
________________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

11 opmerkingen:

  1. Supermooie voorbeeldkaartjes teammaatjes, zo verschillend allemaal echt leuk om te zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke sketch, en wat een leuke voorbeelden, ik ga weer een poging wagen hoor dames,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke sketch om te maken! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch, mijn kaart staat er bij.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Allemaal. IK vind het een hele leuke sketch. Mooi om te doen! Het team heeft leuke voorbeelden gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schets weer, mijn kaart staat er weer bij. :)
    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sketch en voorbeeldkaartjes zijn er weer gemaakt mijn kaartje staat erbij

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk blog en wat een prachtige voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
    Ik ben nog druk bezig met de luikjes kaart. Die hoop ik morgen te plaatsen.
    Het is de eerste keer dat ik hier mee doe, dus ik hoop dat ik aan alle eisen voldoe.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke sketch, vond het leuk om er een kaart mee te maken.

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt dame,s.
    Ik vond het een leuke schets en heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn er weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt. Superleuke sketch ook. Mijn kaartje staat erbij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!