zaterdag 6 juli 2013

# Uitdaging 46



En dan nu onze 46e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op 18 juli 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:  2 Knotsgekke kaarten dagen kaartjes!!!



2e prijs: 

 

 
3e prijs:  Peppercus-design
 



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!



**********


Vandaag is ons team aan de beurt.





OPDRACHT:

sketch, gemaakt door  Judith, thema: zomerse kleuren.



Gastdesigner : Wilma voor 3 maanden



_______________________________________________

Judith



Marga



Marjan



Jolanda W.



Cindy

Anita


___________________________________________________________
___________________________________

_____________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

18 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten weer dames, ga proberen mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou Judith, de zomer spat ervan af, schattige kaarten weer van het DT, eens kijken of het me deze keer weer eens gaat lukken, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke sketch is het weer en prachtige voorbeeld kaartjes .
    ik hoop dat ik weer tijd heb om mee te doen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie voorbeelden team rood wit blauw.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt teammaatjes, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke schets en mooie voorbeelden
    altijd een plzier om mee te doen
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend, ben nieuw in kaartenmaak/ blogland en snap het nog niet allemaal. Maar hoe krijg ik bv. dat logo van jullie op mijn (nieuwe) blog?
    Kaartjes maken is een, maar een blog maken is veel moeilijker haha.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ik doe ook graag mee aan de challenge
    en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaarten als voorbeeld bedankt daarvoor
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt
    mijn kaartje staat erbij hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeldkaarten weer dames. Was een mooie inspiratie en heb zojuist mijn eigen kaart geplaatst.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige voorbeelden weer !
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie zomerse voorbeelden, ik doe ook weer mee :)

    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs leuke schets! die gaat nog vaak gebruikt worden. hihi
    En ook weer hele mooie kaarten heeft iedereen in gestuurd...

    groetjes, Anoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sketch en schitterende voorbeelden. Mijn kaartje staat er weer bij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke schets, nu ben ik wel optijd

    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super leuke sketch om een kaartje te maken,
    daarom wil ik graag meedoen.
    groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!