zaterdag 13 juli 2013

Op naar de 600 volgers!!



BIJNA 600 VOLGERS, TIJD VOOR EEN FEESTJE DUS!!
Hallo allemaal!
Ik wil iedereen via deze weg nogmaals bedanken die er voor heeft gezorgd
dat deze blog zo flink aan het groeien is.
Geweldig!
Alle volgers! teamleden,  maar zeker niet te vergeten alle sponsoren, bedankt!
 
 
Omdat we al bijna 600 volgers hebben, geef ik een mooie prijs weg!

Let op ook mijn eigen teamleden mogen meedoen!!
Ik zet de random erop zodat iedereen een eerlijke kans krijgt!
Wat moet je doen:
- wordt volger van dit blog. (als je dat al niet was)
- zet het volgende logo vast op je blog (met link eraan vast)
- Maak deze kaart volgens de sketch, let op! Er MOET een Nederlandse tekst opstaan.
- Zet je kaart hieronder in de link.
Dit kan je doen totdat we de 600 volgers hebben bereikt.
In diezelfde week zal ik de winnaar bekend maken.
SKETCH: Kaart met luikjes



2 voorbeelden van mezelf:





Ik wens iedereen heel veel succes!
Ook mijn Designleden mogen meedoen en kans maken op de prijs!
Dit is de prijs die je kunt winnen:




Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor jullie enthousiasme!!
 
Door jullie vind ik het super leuk om hiermee heel hard door te gaan!
Groeten Judith


 

26 opmerkingen:

  1. heel leuk, ik ben al volger en je logo staat er al, nu alleen nog een kaartje maken, ik ga het proberen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met het aantal volgers!!
    ennu....bekende sketch...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor met dit aantal volgers.
    Leuke opdracht en prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Ik ga ook het kaartje maken.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het aantal volgers.
    Leuke schets is dit,geen idee of het me gaat lukken om mee te doen.
    In ieder geval succes.

    Gr. Annemaria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd met zoveel volgers en dat de 600 maar snel bereikt mag worden. Ben al druk bezig met het kaartje, hoop hem van de week te kunnen plaatsen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuk idee! En natuurlijk ALVAST gefeliciteerd!
    Volger was ik al een hele tijd. En het logo heb ik al.. Nu de kaart nog! Ik ga mn best doen!
    Bedankt voor deze kans!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op naar de 600! Dat gaat vast snel lukken. Ik ben alvast aan de slag gegaan met de luikjeskaart, had er helemaal zin in. Had deze nog niet eerder gemaakt. Hij staat er op!
    Succes verder!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super nog een paar te gaan...
    de uitdaging vind ik erg leuk ik ga zeker meedoen gezellig

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeld kaarten dame,s en 600 volgers is zeker een feestje waard.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna 600 volgers gefeliciteerd leuke sketch om te maken ik heb mijn kaartje vandaag geplaatst
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook wel volger worden maar heb zelf geen blog
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid, als je volger kan worden, dan is het geen probleem, meld je maar gewoon aan. Je kaarten mag je me via de email sturen dan zet ik hem er wel bij. Grieten Judith

      Verwijderen
  13. wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt erg leuke sketch mijn kaartje staat erbij hoor
    succes iedereen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke Challenge en de voorbeeldkaarten zijn prachtig . Alleen wel grappig om te zien dat bij het bovenste kaartje je eigen regel is genegeerd.
    Ik zal eens kijken of ik ook nog iets kan maken met de sketch.

    Groetjes, Afra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hierdoor heb ik dus ook een Engelse tekst gebruikt op mijn kaart omdat die bij de voorbeelden ook zijn gebruikt... Hoop dat ze hier dan wel rekening mee houden?

      Verwijderen
  16. Wat een leuke wedstrijd en mooie voorbeeldenkaarten zijn er gemaakt.
    Mijn kaartje vandaag geplaatst.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,
    Door Anneke en Wilma ben op jullie blog gekomen.
    Wat een geweldig leuke uitdaging. Ik ben druk bezig met de kaart en hoop h'm morgen te plaatsen. Ik zie dat het nog net kan, want de 600 volgers zijn bijna een feit.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Judith,

    Dit is de 1ste blog waar ik met een challenge heb meegedaan. Toen heb ik helemaal de smaak te pakken gekregen van kaartjes maken, scrappen e.d. Ik probeer ook telkens mee te doen met jullie challenges. Je hebt je 600 volgers dubbel en dik verdient met zo'n schitterende blog. Ik zou zeggen, hop naar de volgende 600 volgers.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoals ik gister al zei heb ik net mijn kaartje geplaatst.
    Er zijn al heel wat mooie luikjes kaarten gemaakt.
    Ik vind het altijd leuk om te zien hoe verschillend de kaarten worden met het zelfde model.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb sinds een paar dagen pas een blog, alles is super nieuw voor mij.. ik zou graag ook meedoen met de 600 volgers uitdaging maar hoe krijg ik jullie logo op mijn blog? Het linken naar hier dat lukt, maar hoe krijg ik het logo in mijn linker of rechter kolom bv..? Kan/wil iemand mij helpen of het even uitleggen aub?
    vriendelijke groeten, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Inge, ik zie dat jij met google plus werkt. Ik heb werkelijk geen idee, misschien iemand anders???
      (geeft niets als het niet kan hoor Inge, leuk dat je meedoet)
      Groetjes Judith

      Verwijderen
    2. Hey Judith, het is ondertussen gelukt met het logo. Heb google plus buiten gegooid en wat zitten rond kijken hoe alles werkt, en ja hoor, jullie logo staat trots op mijn blog. Nu is het pas helemaal in orde, en de kaarten en het logo.:D

      Verwijderen
  21. Gefeliciteerd hoor....ze zijn er bijna ... 600 volgers, super!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja de 600 volgers zijn er zag ik net... Spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!