vrijdag 14 juni 2013

Winnaars #44


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!

Toch was de top 3 unaniem meteen gekozen...



__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats: Celine



 

2e plaats:Marcella


3e plaats: Carla



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


8 opmerkingen:

  1. Iedereen gefeliciteerd, woww wat een mooie kaarten ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames van harte gefeliciteerd

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie net dat ik gewonnen heb super bedankttt ben er erg blij mee

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, helemaal super, het zijn dan ook prachtige kaarten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve dames gefeliciteerd met jullie mooie kaarten
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor. Het zijn dan ook supermooie kaarten.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verrassing dat ik op de 3de plaats sta met mijn tractor kaartje.Mijn dag kan niet meer stuk.
    Mijn felicitaties aan de andere 2 dames die voor mij staan.
    Design team bedankt, ik vond het een super mooie sketch waar je heel veel kanten mee uit kon. Die ga ik vast nog meer gebruiken.
    Tot de volgende.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat super leuk .
    bedankt .
    andere damens ook gefeliciteerd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!