donderdag 6 juni 2013

inspiratiedag

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met spullen die je bij Josephiena.nl kunt kopen.
Zoals ik de vorige had beloofd zou ik vandaag laten zien hoe je leuke chipboards
kunt bewerken met perlen pennen.
 
De hoekjes zijn van zilver metaal. Ze zijn echt heel erg leuk vind ik zelf!

 
De afbeelding heb ik ingekleurd met copic markers,
de achtergrond heb ik bewerkt met distress ink.


Je ziet dat ik het woord "gefeliciteerd" heb bewerkt met mijn glitter perlen-pen.
 
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven.
 
 
Groeten Judith
 

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Judith en je kleurwerk is weer superzzz:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zeg, en wat prachtig ingekleurd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart. zeer zeer Mooi

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mooi gekleurd de stempel ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart. Het afdrukje is mooi ingekleurd.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Judith, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart Judith. Prachtig kleurwerk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaart en je stempel is zo mooi ingekleurd. Wauw!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!