dinsdag 11 juni 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,
Vandaag heb ik voor de creatiedag een leuke creatie om iemand kado te doen. Het is gemaakt door Jeanette en zij heeft het speciaal voor moederdag gemaakt maar het kan natuurlijk ook als een leuk verjaardags kadootje.

Jeanette heeft hiervoor het design papier gebruikt van the London line. En de stempels zijn van Marianne design. De rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart en het leuke patroon heeft ze uit een vorig Hobby Journaal.
Ik vind het weer een super leuke creatie en daarom zeg ik ook,
Jeanette, bedankt!!!!

Heb je nou zelf ook een leuke creatie die je graag een keer wil laten zien hier op ons blog dan kan dat natuurlijk. Stuur mij dan even een mail en dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden. heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie heb je gemaakt Jeannette. Super mooi uitgevoerd. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee! prachtig gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er schitterend uit Jeannette, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat een schatje , echt een leuk idee
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er wel heel mooi en vooral ook heel lekker uit! Een goed idee om op deze manier een cadeautje te verzorgen. Leuk bedacht en gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!