zaterdag 6 april 2013

Uitdaging #40



En dan nu onze 40e uitdaging alweer.
Wauw wat gaat de tijd snel...


Deze uitdaging stopt op donderdag 18 april  19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:Marianne Design
 
 
2e prijs: Peppercus_design
 

3e prijs: Hobbyschuurke



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

OPDRACHT + SKETCH:



Gastdesigner : Sabina      Prachtig gemaakt!
Judith
Elise
 
 
Marianne
 

Heleen

Liesbeth

 
Marga

Marjan
Inge

Jolanda

Hennie:
 
___________________________________________________________
________________________________________________________
Heel veel plezier en succes allemaal!
Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Hoi dames ik vind ze echt allemaal TOP!
    Groetjes hennie.
    p.s. ik hop bij allemaal even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige DT kaarten weer!! Erg leuke sketch...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi werk staat er weer.
    Hij is opgeslagen.Stempel heb ik gisteren toevallig ingekleurd dus de uitwerking komt eraan.

    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes dames, vraag me alleen af waarom mijn kaartje er niet bij staat?
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry Liesbeth er was iets mis gegaan, heb hem er meteen weer tussen gezet, die prachtige kaart mag zeker niet ontbreken!
      Groetjes Judith

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn weer hele mooie voorbeeldkaarten dames, ik ga eens kijken of het me gaat lukken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaarten!!!!
    Ik heb alleen wel even een klein vraagje.....zie ik iets over het hoofd.....of bestaat een extra prijs niet meer?? Diegene die op de eerste van de maand kwam, en dan op de 17e de uitslag??? Want dat staat namelijk nog wel links in jullie sitebar, maar ik kan daar helemaal niks over vinden. Dus ik neem aan dat jullie daarmee gestopt zijn?? Maar misschien dan een tip om het ook even in de sitebar aan te passen?? Maar goed het kan ook zijn dat ik iets over het hoofd zie....maar dacht ik meld het toch maar even! ;-) Tips zijn altijd welkom toch??


    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. so jij bent echt trug van weggeweest haha was mij nog niet eens opgevallen hahaha, heb het meteen aangepast.
      bedankt! groeten Judith

      Verwijderen
  8. Een paar van deze schitterende kaarten kwam ik al tegen op de blogs maar ga ook nog even hier vertellen dat ze allemaal erg leuk en mooi voor kinderen gemaakt zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorbeelden....

    Prachtig dames....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke sketch em ik doe vast weer mee.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er zijn weer leuke voorbeeld kaarten gemaakt weet echter niet of we deze keer meedoen zal kijken of we het nog halen ivm tijd gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sketch en thema!! Prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeeldkaarten. Ik heb ook juist mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!