vrijdag 15 maart 2013

Winnaar #38


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!
Toch wil ik er iedereen op attenderen dat er nog veel mensen zijn die zich niet aan de sketch houden,
door bijvoorbeeld te gaan spiegelen of andere vormen aan te gaan nemen.
Daarom hebben deze kaarten de voorkeur.

Ik hoop jullie weer morgen allemaal te zien bij de volgende uitdaging.


De gastdesigner die ik voor de volgende uitdaging heb uitgekozen is: Sabina



__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats: Ghea

 
 
2e plaats: Tineke


3e plaats: Lia


Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


6 opmerkingen:

  1. och..., wat een schattige kaartjes, van harte gefeliciteerd dames met jullie prachtige winnende kaartjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,


    Proficiat aan alle winnaars. Hele mooie kaarten hebben jullie gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een verrassing dat mijn kaartje in de top-3 staat. Ghea en Lia, ook gefeliciteerd.
    Ik stuur je ff een mailtje Judith.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met deze schitterende kaartjes, super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat leuk ik sta in de top 3, Tineke en Ghea ook van harte gefeliciteerd hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat leuk ik hoorde net van Ans dat ik in de top 3 sta, en Tineke en Lia ooh gefeliciteerd ik stuur je even een email.
    Fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!