zaterdag 16 maart 2013

Uitdaging #39



En dan nu onze 39e e uitdaging alweer.
Let op deze uitdaging duurt 3 weken.

Deze uitdaging stopt op 4 april donderdag 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:



1e prijs:
 
 
2e prijs:
 
 
3e prijs:

Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********


OPDRACHT:

SKETCH, en THEMA: LENTE want daar hebben we toch allemaal zin in nu?




Gastdesigner : Nans  Prachtig uitgewerkt zeg!


Judith

Elise


Marianne


Heleen


Liesbeth


Marga


Marjan


Inge


Jolanda


Hennie

___________________________________________________________




________________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

16 opmerkingen:

  1. Wat is het weer een prachtige verzameling collega's. Judith jouw kaart mag helemaal meedoen, weinig tijd gehad! Niet te zien, het is weer een plaatje hoor.
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. morgen zet ik de nieuwe challenge op mijn blog, vandaag een bloghop van Crealies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeeldkaarten, zien er allemaal
    toppie uit ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze weer leuk verschillend allemaal, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke challenge,ik ga mijn best weer doen, hij staat op mijn lijstje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vergeet ik toch helemaal te zeggen dat ik de voorbeeldkaarten weer helemaal super vind, bij deze dan

      Verwijderen
  5. Wat een leuke sketch heeft Elise gemaakt en wat een schitterende voorbeeldkaartjes hebben jullie weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat de sketch heel makkelijk lijkt, vond ik hem toch best nog wel pittig toe te passen. Misschien kwam het ook door de materialen die ik heb. :D
    En wat een schitterende voorbeelden hebben jullie trouwens gemaakt. Heel erg mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sketch en een prachtige voorbeelden zijn er weer door het team gemaakt!

    Mijn complimenten!

    Ik ga proberen om weer een keertje mee te doen!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave sketch weer! Ik ben dol op challege's met sketches! En het is alweer veel te lang geleden dat ik geknutseld heb. Ik hoop dat dit voor mij de uitdaging kan zijn om mijn heerlijke hobby weer op te pakken!
    Ik hoop dat het me lukt om voor 4 april een leuk kaartje in elkaar te freubelen.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging weer en een erg leuke sketch .
    Net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vooruitzicht LENTE
    Was een leuke callenge.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi,
    Heb mijn lente kaart geplaatst,nu maar duimen!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke schets en prachtige voorbeelden.
    Ik heb een kaartje geplaatst.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeeld kaarten en een mooie schets.
    Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gaaf!!! Jullie uitdagingen met Sketches zijn altijd erg leuk! En mede dit heeft het mij weer aan het knutselen geholpen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfff, nog net op het nippertje mijn kaart kunnen plaatsen. Haha.
    Leuke sketch om mee te werken!

    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!