zaterdag 2 maart 2013

Uitdaging #38



En dan nu onze e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op donderdag 14 maart 19.00u!

Eigenlijk zou deze week aan de uitdaging een keigave (op z'n Limburgs haha)
prijs zijn gekoppeld nl:

2 vrijkaartjes
voor de KNOTSGEKKEKAARTENDAGEN in Den Bosch
Maar omdat de TPG schijnbaar vertraging heeft, wil ik het risico niet lopen dat de kaartjes
dadelijk te laat aankomen.
____________________________________________________________

Daarom dit weekend een EXTRA KANS, tot zondagavond 22.00u!
Zet onderaan dit bericht eenkort gedicht waarin staat waarom juist deze prijs naar
jou toe moet komen. Ook met Designleden mogen meedoen!!
Ik stuur de kaartjes dan maanmorgen meteen op.
_________________________________________________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs: Marianne Design
 

2e prijs:  Kettingkast
 
 
3e prijs: Peppercus~design



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

OPDRACHT:

 sketch van Marga, met als thema: GEBOORTE:

Even een kleine opmerking.
 Nu ik deze kaart plaats, valt mij pas op dat ik helemaal vergeten ben om tegen onze gastdesigner dat het thema GEBOORTE moest zijn. Sorry Marcella!
maarr.. je zou het toch een geboorte kaartje kunnen noemen, er is immers een plantje geboren haha.
In ieder geval prachtig gemaakt Marcella!

Gastdesigner : Marcella

En moeten jullie eens kijken naar de kaarten van ons vast designteam?
WAUW echt dames prachtig! Het was schijnbaar een heel inspirerende sketch en thema.

Judith

Elise


Marianne


Heleen



Marga


Marjan


Inge


Jolanda


Liesbeth:


___________________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith
________________________________

15 opmerkingen:

  1. Oeps ja dat wist ik niet dat ik hem niet zo gemaakt .
    Prachtige voorbeelden ook de babykaarten .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten dames.
    Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten.....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo leuk dat ik er een ga maken ook al is er nergens een baby op komst zover ik weet .

    Bedankt voor weer een leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig collega's!!!
    Mijn kaartje was te laat, staat nu toch nog op mijn blog.
    Lieve groetjes van een weer blij hennetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge weer en wat een supermooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie voorbeeldkaarten, inspiratie genoeg.
    En dan nu het gedichtje dat mijn man verzonnen heeft.
    - op 21 maart ben ik weer de klos
    - want dan moet ik met mijn vrouw naar Den Bosch
    - maar met een vrijkaartje of twee
    - ga ik al wat liever mee
    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje.....dat is nog eens een sketch!
    Ik ga hier eens even goed voor zitten en ik zal zeker proberen om een mooie creatie te gaan maken voor jullie!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi.
    Zie ik net dat wij ook een kansje mogen wagen op de kaartjes voor de KGKD, ik wil wel hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuke challenge
    groetjes, Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb mijn kaartje weer geplaatst!
    super voorbeeld kaarten!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. µhoi,

    Leuke challenge. Hoewel ik het een moeilijke sketch vond. Veel laagjes. Maar toch is het gelukt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb juist mijn kaartje geplaatst. Was een leuke sketch, heb wel even moeten zoeken om het juiste papier bij elkaar te krijgen, maar het is wel gelukt denk ik.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toevallig worden er binnenkort in mijn familie-/kennissenkring enkele baby's geboren dus deze challenge kwam wel heel goed van pas! Leuke uitdaging om van de sketch een mooie kaart te maken. De voorbeelden zijn mooi!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!