zaterdag 9 februari 2013





Hallo Allemaal!

DeCREATIE-uitdaging nr. 4 alweer!

Deze uitdaging start vandaag en zal 2 maanden duren,
tijd genoeg dus voor iedereen om mee te doen.

Let op! Een creatie, dus GEEN kaart!

Wat moet je doen:
1. Wordt volger van het blog.
2. Plaats het bovenstaande logo vast op je blog, met de volgende link
www.kaartenuitdagingen.blogspot.com
3. Maak een hele mooie creatie, je bent vrij in het maken wat je wilt.
4. Het hoeft geen nieuwe te zijn.
5. Je mag hem met andere uitdagingen combineren.
6. Je mag maar 1x per uitdaging meedoen.
7. Laat je directe link achter bij onze wedstrijd (link staat onderaan dit bericht).
8. áls er een tekst op komt te staan MOET dit een Nederlandse tekst zijn!
we noemen ons niet voor niets De NEDERLANDSEkaartenuitdaging


Wat kun je winnen bij deze nieuwe uitdaging:


De 1e t/m de 3e plaats wordt weggeven door ons zelf!!!



1e plaats: 3 gratis digisets uit onze eigen webshop
2e plaats: 3 gratis digisets uit onze eigen webshop
3e plaats: 2 gratis digisets uit onze eigen webshop


Bij deelname van 50 deelnemers, gaat er nóg een EXTRA prijsje uit!


_______________________________________________

Maar nu eerst de vorige winnaars:
1e plaats: Thea
2e plaats: Nans
3e plaats: Michelle
 

Reageren kan tot/m vrijdag 16 febr. daarna zal de prijs vervallen.


Nog even een paar mooie voorbeelden van ons designteam.



Marjan:

 
Heleen:

Hennie:

Inge:

Jolanda:


Judith:

 Elise:

Veel plezier!!

Deze creatie uitdaging loopt tot 12 april. 2013


Groeten Judith
_________

 

6 opmerkingen:

  1. Wauw ik zie juist dat mijn naam op de tweede plaats staat. Heel erg bedankt, ik ben er superblij mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie mooie creaties zeg. Als ik dat zo zie dan begint het toch ook wel een beetje te kriebelen om zoiets te proberen.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith volgens mij kloppen je einddata niet echt, die zijn al geweest nl.....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt. Ik heb net mijn creatie geplaatst.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mijn duurt deze creatie challenge tot 9 juni, maar er kan niets meer door gelinkt worden en ik wilde mijn kalender bij de creaties zetten, maar er staat collection closed!?
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!