vrijdag 4 januari 2013

Winnaars Uitdaging 33


DE WINNAARS!!!


Dit keer écht een hele moeilijke.
Bedankt voor zoveel deelnemers! nieuwe en vaste trouwe..
Jammer genoeg zijn er altijd die helaas niet aan de opdracht/regels voldoen.
bv geen nederlandse tekst of zelfs helemaal geen tekst.
Je mag maar 1x meedoen en het moet wel een kaart blijven,
dus wat nog in een envelop gaat.
Van daaruit zijn we gaan kijken en toen vielen er echt al helaas een paar mooie af.
De volgende keer beter, zullen we dan maar zeggen!

Maar dan nu de winnaars!

De gastdesigner voor de volgende uitdaging is geworden: Adriana


__________________________________

De top 3 van uitdaging 33.....



1e plaats: Leny




2e plaats:Tineke



3e plaats: Janie



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat superleuk dat ik in de top-3 zit!!! Ik ga je mailen Judith.
    De andere winnaars, ook gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte dames, ze zijn alle drie prachtig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie hele mooie kaarten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de top 3 zit. 3e plaats vind ik helemaal te gek.

    De anderen gefeliciteerd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal proficiat!!!In het bijzonder Janie,nog niet zo lang bezig en nu al een prachtige derde plaats,fantastisch!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten, de winnaars van harte gefeliciteerd.
    Toch heb ik een vraag aan Judith:
    Je zegt dat we ons beter aan de regels moeten houden, o.a. wat de Nederlandse tekst betreft, en daarom kaarten uitsluit, maar Adriana heeft geen tekst en het is haar 2e kaart (regel 7)
    Ra,ra hoe kan dit?
    Gastdesigner zijn is toch ook een prijs?
    Persoonlijk vind ik haar kaarten geweldig maar die andere zonder tekst zijn ook hartstikke mooi, helaas meten met 2 maten vind ik minder leuk.
    Ik hoop dat je niet boos bent en dit als opbouwende kritiek wil zien.
    Lieve groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marfien, ik zie dit zeker als opbouwende kritiek, maar geef ook even een reactie.
    Gastdesigner wordt je door mijn persoonlijke stem, daar hebben mijn designers geen inspraak op. Ik kies een kaart die toch heel erg mooi is en of die nu precies volgens de regels voldoet is daarbij niet zo van belang. Je maakt dan geen kans op de hobbyprijzen inderdaad.
    Dat het haar 2e kaart was, moet ik heel eerlijk bekennen is me helemaal ontgaan. Bedankt dus voor de tip, ik zal de volgende keer dus nóg beter moeten opletten.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle dames gefeliciteerd en wat Marfien opmerkt is helemaal waar.
    Maar goed dat we weer een nieuw jaar voor ons hebben, dan kunnen we ons weer met goede moed aan de regels houden.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende kaarten. Tof voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd dames.
    mooie kaarten!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's the best time to make a few plans for the longer term and it's time to be happy.
    I have read this post and if I may just I wish to recommend you some attention-grabbing
    issues or suggestions. Perhaps you can write subsequent articles referring to this article.

    I wish to read more things approximately it!

    Also visit my homepage; natural weight loss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You should consider Mukta Vati to get high blood pressure treatment in an natural way with out any aspect results.
    Under this philosophy, men and women have intercourse with numerous people.



    Review my blog post - home herpes test kit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers however
    this piece of writing is actually a good piece of writing, keep it up.


    For a wonderful answer please checkout this amazing site;  best muscle building
    routine (spline.de)

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!