vrijdag 2 november 2012

Winnaars Uitdaging 29


DE WINNAARS!!!

WAUW, ik moet even iets kwijt!!
Wat een deelnemers zeg! Fantastisch, wel 40!
en van de kinderen wel 9!
sooo ik ben zoo blij.
Met de volgers oplopend naar de 500 binnen ruim 1 jaar.
Ik en mijn designleden vinden het geweldig leuk om te doen
en staan ook heeel erg graag weer klaar voor jullie in 2013!!
Ga zo door iedereen!
Bedankt!! Dankzij jullie gaat het blog zo lekker verder!
 
Complimenten aan mijn designteam, voor jullie inzet en
coplimenten aan de trouwe volgers!
 
Groeten Judith
 
 
Ik begin met de uitslag van de kinderuitdaging.
Heerklijk we hadden weer wat meer deelnemer(tjes)

Heel erg fijn!

1e plaats: Chanel


2e plaats: Yorchi


3e plaats:Raquel


Dan nu de uitslag van wel 40 deelnemers!
Wat was het dit keer moeilijk! We hebben nog nooit zoveel verschillende meningen gehad haha
maar... we zijn er uit gekomen.


De gastdesigner voor de volgende uitdaging is geworden: FREA

__________________________________

De top 3 van uitdaging 29.....

1e plaats: Annerieke


2e plaats:  Dora
 


3e plaats: Celine



Gefeliciteerd iedereen!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Veder wil ik iedereen bedanken voor jullie geweldige bijdrage!
Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


9 opmerkingen:

  1. wat een superkaartjes dames, helemaal leuk en de winnaars van harte gefeliciteerd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo super dat ik ook gewonnen heb geweldig bedankt !! De andere ook gefeliciteerd

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat geweldig leuk dat mijn kaartje in de prijzen valt, wow...dank jullie wel. de andere dames ook van harte gefeliciteerd en Frea, gefeliciteerd als gastdesignerschap.
    Chanel, Yorchi en Raquel gefeliciteerd met jullie gewonnen kaarten!
    veel plezier met jullie prijsjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee wat leuk dat de kids hebben gewonnen :D chanel en yor zaten hele dag al van staat het er al op XD en Raquel was ook helemaal happy toen ze net even langskwam :D

    Hoe moeten we contact opnemen dan?

    groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verrassing, ik zie dat ik in de prijzen ben gevallen, super! Ik ben er ook wel trots op. Alle andere winnaars, ook van harte hoor, wat zijn er toch mooie kaarten gemaakt, ook voor de kinderuitdaging.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal met jullie superkaarten. Ze zijn prachtig. En wat geweldig zoveel deelnemers, top dames.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toppers,gefeliciteerd!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal van harte gefeliciteerd dames en kinderen! En wat leuk dat ik als gastdesigner ben uitgekozen. Ik vind het een eer hoor. Ik ga even contact opnemen om te zien hoe of wat. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie hele mooie kaarten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!