zaterdag 17 november 2012

# Uitdaging 31


En dan nu onze 31e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag  29 nov. 19.00u!

OPDRACHT: KERST geen sketch!
De prijzen worden ditmaal gesponsord door:


1E PRIJS DOOR:
én door:
 


 
2E PRIJS DOOR:


+ 3E PRIJS DOOR:
 
 
ook tegek he?
nu maar gauw mee doen!


De voorwaarden goed eerst lezen!


1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen,
dus precies aan de sketch houden!!!


**********
Geen sketch deze maand!!


Judith:

Elise:

Heleen:


Hennie:

Inge:

Jolanda:
 

Marga:

Marianne:

Marjan

Liesbeth:



________________________________________________


__________________________________________
Veel succes en plezier
Groeten Judith

17 opmerkingen:

  1. Hoi collega's, het is weer een zeer veelzijdige verzameling!
    Erg leuk allemaal.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaartje van het dt zijn weer prachtig, goed voorbeeld doet volgen...ik ben de eerste zie ik!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge en wat een schitterende voorbeelden hebben jullie weer gemaakt, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo dames, ik heb mijn kaartje er ook weer bij gezet, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden
    Ik doe ook weer eens een x mee

    Succes allemaal
    Xxx Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn kaartje heb ik daarstraks ook weer toegevoegd wat een leuke voorbeeldjes ook weer
    goedeavond nog

    groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! dat gaat wel lukken. Moet er nog heel veel maken. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie DT kaarten en wat een leuke challenge. Ik heb mijn kerstkaart al toegevoegd.
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Dames, mijn kaartje is weer klaar! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten hebben jullie weer gemaakt, ik heb de mijne ook geplaats

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende voorbeeldkaarten weer dames!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Snap er niks van...had mijn kaartje geplaatst, maar kan hem niet meer terug vinden. Heb hem opnieuw erop gezet.
    Hoop dat ik mee mag doen, want nu lijkt het net of ik terug link naar een oude creatie. Als het niet mag dan heb ik pech niets aan te doen.
    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook eens een keer mee, nog maar 1x gedaan dus hoop dat ik het goed gedaan heb.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk doe ik ook weer mee!!
    Dames jullie hebben mooie kaarten gemaakt!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kerst en verder helemaal vrij, dat is niet zo moeilijk hoor.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!