zaterdag 15 september 2012

# Uitdaging 27



En dan nu onze 27e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag 4 okt. 19.00u!
LET OP deze uitdaging duurt 3 weken, omdat we 5 weken in deze maand hebben.

OPDRACHT: SKETCH + THEMA dieren

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e prijs:

 
2e prijs: Kettingkast
 
3e prijs: Creabest
 
Gaaf he al die sponsoren?
Wat de prijsjes zijn, is dit keer nog een verrassing.. maar altijd de moeite waard!
 
ÉN NATUURLIJK ALS EXTRA PRIJS,
 GASTDESIGNER VOOR DE VOLGENDE UITDAGING

 
De voorwaarden goed eerst lezen!


1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen,
dus precies aan de sketch houden!!!



 **********
 
Dan nu de voorbeelden van het Designteam:
Sketch gemaakt door Jolanda
 
Gastdesigner van de maand: Marianne v.l.
 
 Jolanda:

Judith:


Elise:

Inge: 

Liesbeth:

Marga:

Marianne:

Marjan:
 
 Heleen:

Hennie:
 

 
Doen jullie weer allemaal gezellig mee?

Groeten Judith
_____________________________

 



19 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer mooi en heel verschillend allemaal.gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al druk bezig...mooie voorbeelden trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn kaartje(s) geplaatst.
    Hele leuke sketch om te maken en prachtige voorbeelden.

    Groetjes Nellos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mijn kaartje is geplaatst! De prachtige voorbeelden waren een bron van inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging met leuke voorbeelden. Heb vanmorgen heerlijk aan deze kaar gewerkt, bedankt voor de uitdaging

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de mijne net ook geplaatst was weer leuk om te maken bedankt maar weer.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb mijn kaart geplaatst,tijd voor een Feestje!
    was weer een leuke sketch.

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt!
    Ik vond het weer een leuke sketch!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sketch is het weer ,inkomen mijn kaartje net geplaatst.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst maar ik zie dat er al
    veel het voorbeeld gevolgd hebben!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik vond het leuk om weer mee te doen Jolanda bedankt voor de leuke sketch
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeelden en erg leuke sketch.
    Volgens mij klopt de mister linky niet helemaal, want die geeft aan dat je nog meer dan 12 dagen de tijd hebt om je creatie te plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda
    jahoor het klopt hihi de uitdaging duurt nl. deze keer 3 weken omdat er 5 weken in deze maand zitten...
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, mijn kaartje weer geplaatst leuke sketch! tot de volgende keer...groetjes Wilie Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke sketch en thema!! Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze leuke sketch stond al zo lang op mijn to-do lijstje en het is me nog net op tijd gelukt :-)
    Lifes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mijn kaartje is ook zojuist geupload vond het zo leuk om dit kaartje voor jullie challenge te maken echt een leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een leuke sketch! Ik heb mijn kaartje er ook bij gezet

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!