dinsdag 25 september 2012

Creatiedag

Hallo allemaal,
Wat gaat de tijd toch snel, vandaag alweer de laatste creatiedag van deze maand. Ik heb deze week een heel leuk kado-tasje voor jullie. Hij is gemaakt door onze eigen Elise.
Dit ziet er toch super leuk uit dacht ik en zeg nou zelf, een kadootje in dit tasje geeft toch wel heel erg leuk!
Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.
Tot volgende week!
 

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel leuk uit Elise. Top!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wil er nu niet zo'n prachtig tasje met kadoo ontvangen, erg mooi totaalplaatje hoor Elise.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi heleen
    wat een prachtig tasje in een leuke kleur en gaaf door alle leuke details erop!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!