dinsdag 18 september 2012

Creatiedag!

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een wel hele leuke creatie zien. Het is een snoepdoosje, die gemaakt is door Corry... en ik moet zeggen dat ik het ook echt een snoepje vind! 





Zeg nou zelf, dit staat toch wel super vrolijk op je tafel?

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.
Tot volgende week!

8 opmerkingen:

  1. Wauw dit is echt een super leuke creatie!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwwwww Corry super mooi gemaakt. Schitterend. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zeg, wat is dit een plaatje!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!! laat dat maar niet openstaan als ik voorbij kom, want dan zijn ze zo op hahaha.
    Een schitterend doosje!!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend doosje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een eer om op jullie blog te mogen staan,vind dat hartstikke leuk en heel veel dank!
    lieve groet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi doosje is dit geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!