dinsdag 11 september 2012

Creatiedag

Hallo allemaal,
Het is weer dinsdag en dus tijd voor een nieuwe creatiedag. Vandaag iets waar de meeste mensen onder ons van zullen zeggen, hmmm, maar niet goed voor de lijn! Nou ik kan je verzekeren van deze uitvoering kom je geen grammetje aan, haha.
Een heerlijke cupcake! Is ie niet leuk? 

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.
Tot volgende week!

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke cupcake heb je gemaakt Mmmmmmmm. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi heleen
    een erg leuke cupcake zo mooi om erin te bijten:-))ga zelf vandaag iets posten op mijn blog en zal een mailtje naar je sturen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjee...wat is die leuk gemaakt.
    mooie creatie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zou er zo een hap uit willen nemen, wat een heerlijke cupcake
    om te zien, mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Heleen wat leuk is dit.
    Jammer dat je bericht een beetje weggedrukt wordt door het bovenstaande bericht. Ik hoop dat de mensen nog even naar beneden scrollen, dit is erg leuk om te zien en te maken.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!