dinsdag 4 september 2012

Creatiedag

Hallo allemaal,
Het is vandaag weer tijd voor onze creatiedag. Deze keer laat ik jullie een creatie van mezelf zien die ik al een poos geleden heb gemaakt.
Een thee-dispencer. Ik vind zo'n gewoon theedoosje altijd zo saai staan en dus heb ik hier een leuk doosje voor gemaakt. Zo staat het toch een stuk vrolijker in je keuken?

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen(heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.
Tot volgende week!

10 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit Heleen.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gemaakt Heleen,kom maar op het idee,ik vind je creatie geweldig
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke idee. mooi gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg leuk uit Heleen. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerk Heleen.
    Mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuk zeg dat theedoosje
    is daar een patroontje van ??
    Gaaf gemaakt !
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ans, ik dacht precies hetzelfde als jou! Ik vind hem zoo gaaf! Ik ga het gewoon aan Heleen vragen hihi.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het patroon komt uit de Hobby Journaal 78! Ik ben hem zelf helaas kwijtgeraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga zeker even kijken of ik die nog heb Onwijs bedankt
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!