maandag 17 september 2012

A little yummy for my tummy

Dit is een oudere kaart van mij met een gratis digi van Noor design.
Je kan de digi van het meisje op haar site vinden., stond er een tijd geleden op.
Dit zijn echt heel leuke stempels.
Wat mij eigenlijk nu pas opvalt is dat er op heel veel kaarten van mij Engelse teksten staan.
We zijn wel een Nederlands kaartenblog, maar het zijn voor dit onderdeel alleen voorbeeld kaarten voor een sketch en ik zie het niet zo zitten om op iedere kaart twee teksten te maken, ik gebruik namelijk meer Engelse teksten dan Nederlandse.
Heb de kaart in het roze en wit gehouden, ook een leuke kleurencombi.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en veel plezier met de sketch en tekstdigi.
Groetjes Marianne




9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Marianne en wat een leuke sketch. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marianne en bedankt weer voor de tekststempel! Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het nog steeds een pronk stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch en kaart weer Marianne.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is en blijft een prachtige kaart met een prachtige sketch gemaakt ,bedankt voor de leuke tekst stempel
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke sketch en een prachtig voorbeeldkaart!! Dank je wel weer voor de digi!!

    Groetjes, Nellei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi marianne
    wat een mooie kaart zo in het roze,ziet er prachtig uit!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja Marianne wat is die leuk he, ik heb
    haar toen ook gemaakt het was zo leuk om te doen.
    Hij blijft leuk om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!