vrijdag 6 juli 2012

Winnaar uitdaging 21 + kinderuitdaging

DE WINNAARS!!!



Hebben jullie het gezien?
Nieuwe designleden!! Nieuwe look!! Nieuwe weekindeling!!
Feest omdat we bijna al 333 volgers hebben, binnen een jaar!
Weer 2 nieuwe sponsoren erbij!
Helemaal verfrissend en weer klaar om door te gaan....

Ik wil beginnen met de uitslag van onze kinderuitdaging.
Wat was dat spannend! erg leuk om te zien!
We vinden het super leuk dat jullie hebben meegedaan!! knap hoor!

De winnaars van de kinderuitdaging!

Gekozen door de random
******
***
*
1e plaats: nr.4 Furqan

*****
***
*
2e plaats: nr.3 Arlette

*****
***
*
3e plaats: nr.6 Rebekka

Willen jullie even contact met me opnemen,
dan gaan we jullie prijsjes uitdelen.

Treur niet wie niet is gewonnen, want er zijn nog 2 kinderen die kans maken
op de kaart van de week.
Hopelijk doen jullie weer allemaal mee met de volgende uitdaging a.s. woensdag!
__________________________________

De top 3 van uitdaging 21.....


1e plaats: Cornelia
 2e plaats: Cindy
 3e plaats: Jolanda


Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


15 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat Arlette heeft gewonnen met haar kaart!! Ook de andere winnaars, van harte gefeliciteerd.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd iedereen.
    prachtige kaarten laten jullie zien.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal, mooie kaarten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames en kinderen met jullie mooie kaarten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, ik zie net dat mijn kaart als tweede is uitgekozen, en nog leuker, de kaart van moeder heeft gewonnen! Super moedertje, gefeliciteerd. Ook Jolanda van hart gefeliciteerd. Je kaart is prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie zojuist dat ik deze uitdaging heb gewonnen,wat ben ik hier blij mee.Ik ga je een e-mail sturen Judith.
    Fijn weekend allemaal
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die Corry en Cindy, moeder en dochter en dan 1 en 2 worden, jullie kaarten zijn top. Gefeliciteerd. De kaart van Jolanda vind ik ook een toppertje. Gefeliciteerd jullie alle drie.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes en iedereen proficiat!! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry dames ik was zo verbouwereerd dat ik jullie vergeet te feliciteren met jullie gewonnen prijsje ,dus bij deze van harte
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie prijs!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaarten zeg! Gefeliciteerd alledrie!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat waren er vele mooie inzendingen dus erg lastig om te kiezen, allemaal bedankt en gefeliciteerd alle winnaars.
    Tot morgen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een talenten.
    Erg mooi gemaakt allemaal, wat is dat lastig kiezen.
    Gefeliciteerd dames!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith is moet contact met je opnemen omdat ik in de prijzen bent gevallen, maar ik weet alleen niet hoe sorry, vandaar dat ik het op deze manier doe.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!