zaterdag 7 juli 2012

# Uitdaging 22


En dan nu onze 22e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag  19 JULI 19.00u


OPDRACHT: SKETCH
De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1E PRIJS DOOR:


Karin geeft maar liefst een waardebon van €7,50 weg, die je mag besteden in haar webwinkel.
Is dit niet tegek ??!!


2E + 3E PRIJS DOOR onze nieuwste sponsor:

2e prijs:

3e prijs:


ook helemaal te gek he?
Nu maar gauw mee doen!

De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen,
dus precies aan de sketch houden!!!


**********
De Sketch van deze maand is gemaakt door:
Judith (mezelf)

Judith:


 Heleen: 

Jolanda:

Marianne:


Marjan:

Elise:

Marga:

Inge: (perongeluk gespiegeld)

Liesbeth:

Hennie:


Heel veel succes en vooral plezier allemaal!!

________________________________________________




14 opmerkingen:

  1. Hoi meiden het is weer een fraaie verzameling geworden.
    Allemaal een pluim!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke uitdaging en wat een prachtige kaartjes heeft het DT team gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het zeker Hennie, wat een prachtige kaarten.!!! Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verschillende kaartjes allemaal.
    Mogen jullie allemaal een keertje extra reageren want dat gaat me niet lukken om het allemaal bij te houden de komende 2 weken, groetjes vanuit een wisselvallig (lees "het regent") Maria Alm in Oostenrijk.
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke voorbeelden! Vraagje, mag je wel het model van de kaart veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt en de sketch was leuk om mee te werken, vond het een echte uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van jullie mooie voorbeeldkaarten krijg je vanzelf inspiratie. Ook een erg leuke sketch, ik doe graag mee!

    Groetjes,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer een leuke sketch en heb net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten zijn er gemaakt.
    Ik vond het weer leuk om mee te doen.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik waag het erop dat de kaart mag zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallowaaa....
    Nou ik heb ook maar eens meegedaan aan een uitdaging.. Eindelijk is dit 1 van de eerste keren... Maar het gelukt...
    Ik heb het logo op me blog geplaatst, en een link hierboven gezet naar het bericht...
    Ik vond het erg leuk om te doen, dus wie weet volgen er meer !!:)

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie sketch weer! En prahtige voorbeeldkaarten!!
    En ik had er gelukkig weer eens tijd voor!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig eindelijk kan ik mijn kaart plaatsen. Ik maak nu gebruik van een hele kleine laptop omdat mijn oude voor zich zelf is begonnen. Maar nu kon ik steeds niets plaatsen maar toch gelukt. Wat zijn er weer mooie kaarten gemaakt.

    Groetjes Claudia
    www.scrappie-doo-blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige voorbeeldkaartjes Dames.
    De schets is ook erg leuk.
    Mijn kaartje is geplaatst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!