vrijdag 20 april 2012

De Winnaars van uitdaging #16

DE WINNAARS!!! 


Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We krijgen erg leuke reacties!

_________________________________
Ik wil alle inzendingen van onze 16e uitdaging heel erg bedanken.

Het was dit keer erg moeilijk, maar... er mochten helaas ook een paar deelnemers
niet meedoen met de wedstrijd aangezien de sketch niet klopt.

Let er dus op de volgende keer, waar je je tekst zet en dat je sketch dus precies klopt.
 hier dan toch een top 3, waar iedereen weer om staat te springen.....

1e plaats: Antoinette

2e plaats: Marcella

3e plaats: Cindy


Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal en veel plezier met de prijzen!!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat leuk zie dat ik tweede ben.andere ook gefeliciteerd..ik stuur morgen even een mailtje .
    Bedankt groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag net dat jullie mijn kaart hebben uitgekozen als derde. Wat ontzettend leuk! Bedankt voor de eer. De anderen ook van harte gefeliciteerd. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee wat leuk! Dank jullie wel, ook voor alle lieve reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!