dinsdag 22 november 2011

Interview met een deelnemer

We zijn inmiddels gestart met onze 4 nieuwe Designleden.
Vandaag hebben we ons tweede interview met:

Heleen:

Interview deelnemer:
1.    Naam:      
Heleen Hussain-

2.    Geboorteplaats:         
Emmeloord

3.    Geboorte jaar:  
1969
4.    Gehuwd/kinderen?    
Getrouwd sinds 1991 en we hebben 3 kinderen
5.    Hobby’s:   
kaarten en doosjes maken natuurlijk en mijn blog vind ik super leuk.
6.    Hoeveel tijd je per week aan kaarten maken?        Teveel…
7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke?        
Tilda is echt mijn favoriet.
8.    Wat vind je hier zo leuk aan?      
Ze zijn gewoon zo schattig en ze lenen zich prima voor het inkleuren met copics waar ik aan verslaafd ben.
9.    Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in?            
Nu voornamelijk nog met copics maar ook soms met derwent, aqua markers of distress
10. Heb je een eigen blog?       
Ja natuurlijk… http://www.freubelcards.blogspot.com/
11. Wanneer ben je hiermee begonnen?            
Ongeveer 4 jaar geleden met het maken van kaarten en vorig jaar met mijn blog
12. Bezoek je ook wel eens markten, workshops?       
Af en toe
13. Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten?
Uit magazines en wat ik op andere blogs zie en ik probeer leuke ideeën weer op mijn eigen manier uit te werken.
14. Heb je een eigen hobbykamer?            
We hebben helaas geen kamer over maar heb wel een hoek ingericht in mijn huiskamer.
15. Doe je nog meer met je hobby?                                             
Ik probeer mijn creaties ook te verkopen op rommelmarkten en gewoon aan bekenden.
16. Wil je graag nog iets leuks kwijt?
Elise Muller die hier ook in het DT team zit die ken ik al een paar jaar en we zijn door het kaarten maken goede vriendinnen geworden.
17. Zou je misschien een leuke foto willen laten zien van je hobbyplek?                 Uhh ja natuurlijk, maar eerst ff opruimen hoor!!! Als je bezig bent wordt het zo snel een bende…


Heleen, heel erg bedankt voor dit leuke interview!

5 opmerkingen:

  1. Leuk interview Heleen, vooral punt 16! Hihi...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik zie het al, je hebt hetzelfde probleem als ik! Een te kleine hobbyplek :-D (of te veel spullen zoals mijn vriend dan zegt)
    Leuk interview ook!

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om allemaal te lezen zeg!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om zo je mede bloggers wat beter te leren kennen!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!