dinsdag 20 september 2011

Interview met een deelnemer

Vandaag is het alweer de 2e keer dat ik een interview heb gehouden met een deelnemer.
Wat vliegt de tijd....
Ik ben nog bij mijn design leden gebleven. Daarna ga ik ook andere mensen interviewen,
o.a. die regelmatig op dit blog te vinden zijn.

Ik stel aan jullie voor: Marianne Jacobsen  Zij is dus één van mijn Design team leden.
      Interview deelnemer:
1.    Naam: 
Marianne Jacobsen

2.    Geboorteplaats: Deventer
3.    Geboorte jaar:
 1959

4.    Gehuwd/kinderen?
Getrouwd met Roel en we hebben twee
dochters, Monique en Linda. Ze wonen allebei al op hun eigen.
5.    Hobby’s:
Mijn blog en kaarten maken.
Maar dat kan bij mij ook zo wisselen en dan kan ik ook zo weer aan het lezen gaan. Mag ook graag series op dvd kijken.
6.    Hoeveel tijd je per week aan kaarten maken? Heel veel tijd, soms zo erg dat ik op het allerlaatste moment nog moet haasten.
7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke? Ik ben helemaal fan van Karen Doodles. En op dit moment vindt ik BovineBeauty werkelijk een beeldschoon stempeltje, heb er net weer een kaart mee gemaakt. Magnolia en Hanglar vind ik ook erg mooi. Bij de magnolia zijn dat vooral die meisjes met die tulpen

8.    Wat vind je hier zo leuk aan? Karen Doodles tekent erg mooi. Ze geeft haar schaduwplekken al aan in de stempels. En dat werkt heel lekker. Magnolia en Hanglar dat zijn gewoon lieve poppetjes om te zien.
9.    Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in? Ik kleur met de copics in. Die vind ik werkelijk perfect gaan. Ben op het moment ook bezig met distress inkt aan het oefenen, want ga in oktober naar een cursus van Monique Lokhorst. Als ik dan een gewoon beetje probeer dan weet ik waar mijn struikelpunt ligt, gewoon goed voorbereid heen gaan. En dan kan ik dat aan haar vragen. Maar ik wil in de toekomst ook een cursus volgen om goed te leren in kleuren met de postloden.
10.   Heb je een eigen blog? http://marianne9999.blogspot.com
11.  Wanneer ben je hiermee begonnen? Maart 2011
12.  Bezoek je ook wel eens markten, workshops? Soms, ben nu twee jaar geleden voor het laatst geweest.
13.  Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten? Uit hobby boeken en voorbeelden van internet. Dat wordt dan wel eens een mix van iets en een beetje van mijn eigen. Ook denk ik af en toe ga die kaart na maken en dan is het eindresultaat zo anders, want dan kom ik halverwege op en ander idee en dan lijkt het niet meer op mijn voorbeeld.  Je moet maar zo denken er is niets fout bij kaarten maken, alleen anders.
14.  Heb je een eigen hobbykamer?
 
Ja zeker en dat vind ik heerlijk. Lekker de boel de boel laten.
15. Doe je nog meer met je hobby? Ik doe aan uitdagingen mee dat vindt ik erg leuk om te doen. Bijna haast altijd wel bij Karen Doodles.
16.   Wil je graag nog iets leuks kwijt?
Ik vind het enig om DT-er te zijn van dit blog. Ik doe er zelf ook mijn inspiratie aan op, maar hoop dat ik anderen ook kan inspireren. Ik kom op deze manier ook op hele leuke blogs terecht en hoop dat voor anderen weer een stimulans is op bij mij op mijn blog te kijken.  Op mijn blog staat overigens ook nog een leuke Candy op bij 75 volgers.                                                                                                  
             17. Graag zouden we nog een foto van je hobbyplek willen zien.

 Marianne, ik wil je heel erg bedanken voor dit leuke interview!


6 opmerkingen:

  1. Leuk interview!! En wat een gave hobbyplek heb je Marianne! Lekker licht! Leuk om die fotoos te zien van ieders hobbyplek....Krijg je er een beeld bij hoe een ieder zit als ze van die prachtige creaties maken...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne
    erg leuk om je interview te lezen en wat heb jij een opgeruimde hobbykamer,bij mij is het altijd of er een bom is ontploft:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk iets meer te lezen over je Marianne, prachtig hobbyhoekje heb je ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om dit te lezen en leuk rubriekje ook.
    Dat op het laaste moment nog moeten haasten herken ik wel. hahaha. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging weer, heb m'n kaartje klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om dit intervieuw te lezen.
    wauw, eigen hobby kamer!
    mooie werkplek.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!